18.02.2014р. відбулася педрада на тему: "Етика міжособистісних стосунків "учитель-учень" - важливий фактор морально-етичного виховання школярів"
На засіданні мова йшла про те, що навчальний
процес будується на діалогічних засадах
і передбачає наявність двох активних
суб'єктів. Головним суб'єктом такої
взаємодії, з огляду на мету навчання та
виховання, є учень. Він виступає як
активний учасник навчально-виховної
діяльності, співпраці, у якому інший
суб'єкт — учитель — не просто «навчає»
( а головне — не повчає), а ініціює та
активізує діяльність дитини. За таких
умов створюється середовище, сприятливе
для розвитку здібностей дитини,
самореалізації її особистісного
потенціалу; в учня поступово формуються
стійкі внутрішні стимули до актуалізації
ще не розкритих потенційних можливостей.
Таке середовище має гармоніювати з
внутрішнім світом дитини, забезпечувати
їй психологічний комфорт, свторювати
у неї відчуття захищеності, а водночас
і відкритості світові. Шкільним психологом, Мірошниченко І.С. було проведено тренінгове заняття на тему: "Розвиток комунікативних умінь і навичок педагогів. Спілкування в системі "вчитель-учень""
|