1
|
Напрям виховної роботи
|
Формування здорового способу життя
|
2
|
Тема досвіду
|
Фізичне вдосконалення та зміцнення здоров’я дітей шляхом створення позитивної мотивації на дотримання здорового способу життя
|
3
|
Прізвище, ім’я, по-батькові носія досвіду
|
Гуріненко Лариса Григорівна – педагог - організатор валеологічного напрямку за програмою «Крок за кроком до здоров’я»
|
4
|
Адреса досвіду (повна назва закладу освіти, контакт.телефон, адреса електронної пошти носія досвіду)
|
Прилуцька ЗОШ І - ІІІ ст. № 14
контакт.телефон: 097-885-76-42
адреса електронної пошти: metodicroom14@gmail.com
|
5
|
Сутність досвіду (коротка анотація)
|
Проведення комплексної роботи:
1) організація та проведення щорічного поглибленого медогляду учнів;
2) моніторин фізичного розвитку учнів початкової школи;
3) робота з щоденниками зміцнення здоров̕я;
4) організація роботи з батьками з питань збереження та зміц-нення здоров'я дітей;
5) організація та проведення рухвилих перерв;
6). організація загальношкільних спортивних свят;
7) інформаційно-просвітницька робота валеологічного спрямування.
|
6.
|
Терміни (роки) та межі (шкільний, районний,(міський), обласний)впровадження досвіду в практику роботи
|
Терміни: 2012-2016рр.
Межі впровадження досвіду: міський.
|
7.
|
Матеріали досвіду роботи (методичні рекомендації, розробки позакласних і позашкільних заходів, навчальні програми гуртків, дидактичні матеріали, які розкривають тему досвіду тощо)
|
1) Розробка тематичних матеріалів до місячника «Через обізнаність населення – до подолання епідемії ВІЛ/СНІДУ».
2) Підбір матеріалів щодо попередження дитячого травматизму.
3) Розробка бюлетенів та буклетів:«Безпека мого життя»,
«Будь обережним небезпечні знахідки»,
«Бережіть себе від отруєння грибами»,
«Увага! Грип»,
«Абетка здоров'я».
4) Розробка сценаріїв спортивних свят.
5) Підбір матеріалів для проведення просвітницької роботи валеологічного спрямування.
|
8.
|
Методичні заходи щодо поширення педагогічних ідей носія досвіду (участь у шкільних, районних,(міських),обласних методичних формах роботи)
|
1) Виступи на шкільних методичних об̕єднаннях класних керівників.
2) Виступ на методичному об̕єднанні педагогів-організаторів шкіл міста.
3) Проведення методичного об’єднання педагогів-організаторів шкіл міста на базі школи.
|
9.
|
Видавнича діяльність автора з теми досвіду
|
-
|
10.
|
Ким схвалений досвід (педагогічною радою навчального закладу, методичною радоб РМК (ММК), ММЦ, НМЦ, ЧОІППО імені К.Д. Ушинського)
|
Педагогічною радою навчального закладу.
|
11.
|
Де зберігаються узагальнені матеріали досвіду (методичний кабінет навчально-виховного закладу, РМК (ММК), , НМЦ, ЧОІППО імені К.Д. Ушинського)
|
Шкільний центр виховної роботи,
кабінет ЛФК.
|
12.
|
Посилання на розміщення інформації про досвід роботи в мережі Інтернет (адреса веб-сайту)
|
http://kroschool14.ucoz.ua/
|
13.
|
Результативність досвіду
|
1) Валеологізація освітнього процесу.
2) Зростання рівня мотивації до навчальної діяльності.
3) Перетворення навчального закладу в центр культури здоров̕я та здорового способу життя.
4) Привернення уваги широкого кола громадськості
(місцевої влади, управління освіти, батьків, громадських організацій та установ), до проблеми здоров̕я, її актуальності і необхідності вирішення.
|
14.
|
Рекомендована література з проблеми досвіду
|
Посібник О.Д. Дубогай "Інтеграція пізнавальної і рухової діяльності в системі навчання і виховання школярів”
Посібник О.М. Ващенко "Фізкультурно-оздоровчі заходи у режимі навчального дня молодшого школяра”
Посібник Л. Горяна., Т. Грицишина "Методика впровадження здоров'язбережувальних фізкультхвилинок у навчально-виховний процес закладів освіти"
Посібник О.М. Ващенко "Організація навчально - виховного процесу з "Основ здоров'я" в 1-4 класах"
Посібник Л.Г. Горяна "Особливості впровадження здоров'язбережувальних технологій у шкільний екологічний простір "
Посібник О.В. Мельник, Т.В.Кравченко, Л.В.Канішевська, І.П.Білоцерківець "Сімейні цінності"
Посібник Л.Г. Горяна "Здоров'язбережувальні аспекти організації навчально-пізнавальної діяльності на шкільних екологічних стежках"
|