Субота, 2017-09-23
Прилуцька загальноосвітня школа №14
Меню сайту
МОНмолодьспорту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Карта проїзду

Шкільна комплексна програма "Крок за кроком до здоров’я” складена відповідно до стратегічних завдань реформування загальної середньої освіти, визначених у Державних національних програмах "Діти України”, "Освіта (Україна ХХІ століття)”, в Законах України "Про освіту” та "Про загальну середню освіту”, Національною Доктриною розвитку освіти в Україні ХХІ ст.

Програма спрямована на визначення стратегії забезпечення здоров’я школярів, на створення системи, яка б передбачала заходи щодо його формування, збереження та зміцнення.
Науковий керівник програми – Дубогай О.Д., професор, доктотор педагогічних наук, зав. кафедрою фізичного виховання і здоров’я при КДПУ ім.. М.П.Драгоманова, Свириденко С.О., кандидат педагогічних наук, зав. лабораторією інституту проблем виховання при АПН, Ващенко О.М., кандидат педагогічних наук, співробітник Інституту проблем виховання АПН України, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти КМПУ ім..Б. Д. Грінченка, Горяна Л.Г., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри права і безпеки життєдіяльності Центрального інституту післядипломної освіти педагогічних працівників УМО АПН України, президент Міжнародної Академії культури безпеки, екології та здоров'я - "Макбез”, Кравченко Т.В., доктор педагогічних наук, завідуюча лабораторією сімейного виховання Інституту проблем виховання НАПН України.

За програмою працюють медична сестра, інструктор ЛФК, педагог-організатор валеологічного напрямку. У посадові обов’язки медичної сестри входить просвітницько-профілактична робота, організація поглиблених медичних оглядів, підбір вправ для занять дітей з порушеннями зору, постави, оцінка психофіологічного стану дитини ( тестування, визначення психоемоційного стану, дослідження захворюваності, визначення динаміки росту, типу тілобудови), комплектуванням груп ЛФК . Інструктор ЛФК проводить заняття з дітьми, що мають сколіотичну поставу, порушення зору, захворювання на щитовидну залозу. Педагог-організатор валеологічного напрямку займається організацією спортивно-масових заходів, контролем за роботою із щоденником зміцнення здоров’я, впровадженням в навчально-виховний процес валеологічної освіти.



Щорічно проводиться  поглиблений медогляд, який дає можливість з’ясувати кількість хворих і відповідно здорових школярів.Із даних медоглядів ми бачимо, що кількість хворих дітей зменшується, а це вже позитивний результат роботи колективу. Окрім цього, медогляд також дає нам можливість встановити, які захворювання мають діти, відповідно до цього вести просвітницьку, профілактичну роботу. Найбільший відсоток хворих дітей мають хірургічну патологію: сколіоз, сколіотичну поставу, сутулу спину.

Це відбувається завдяки роботі кабінету ЛФК, де за результатами медогляду формуються групи для занять по захворюванням: щитовидної залози; зору; порушення постави.

Головне наше завдання – попередити такі захворювання. Наші учні сидять на уроках, тримаючи мішечки з сіллю на голові – з ними читають, пишуть і навіть працюють біля дошки.

У школі проводяться тестування для визначення рівня фізичного розвитку дітей. За тестами О.Д.Дубогай ми маємо змогу простежити, як дитина розвивається, наскільки міцні її м’язи, чи здатна вона переносити фізичні навантаження, адже від цих показників залежить і її навчання, і психоемоційний стан. Так, серед наших учнів за показниками 2010 року дітей із затримкою фізичного розвитку – 2,9 % , а за показниками 2014 року — 1,1 %.


Як заохотити школярів виконувати необхідні тести за О.Д.Дубогай? Ми проводимо протягом року тестування – змагання. "Змагання чемпіонів”, до яких діти залюбки готуються, і фото переможців змагань розміщуємо на спеціальному стенді.
Рухова активність школярів збільшується за рахунок введення годин здоров’я, рухливих перерв, гімнастики до занять, роботи кабінету ЛФК.
Традиційними в нашій школі є спортивні змагання в рамках Малих олімпійських ігор, до яких залучаються всі учні школи, батьки, спортивний комітет, спортсмени нашого міста. Таким чином створюється позитивна мотивація на фізичне вдосконалення, Свято руху, яке збільшує руховий режим школярів, сприяє розвитку рухових якостей учнів — спритності; швидкості; витривалості.

Постійно ведеться просвітницько-роз’яснювальна робота медпрацівниками школи, а саме лекції на теми: "Гриби та їх небезпека”, "ГРЗ та Грип – профілактика і лікування”, "Переохолодження та обмороження”, "Сонце друг – сонце ворог”, "Загартовування”, "Авітаміноз та його профілактика”, "Профілактика травматизму під час канікул”, "Шкідливий вплив тютюну та алкоголю на організм підлітка”. Випуск санбюлетнів, порадників у вигляді закладинок "Обережно, Грип!” в період поширення захворювання.

 Результати системної роботи "школи сприяння здоров’ю” були представлені на обласному семінарі начальників управління освіти та завідуючих методичними кабінетами області у квітні 2004 року. Діяьність педколективу у напрямку впровадження інноваційних технологій в практику роботи школи була схвалена. Високу оцінку роботи школи за програмою "Крок за кроком до здоров’я " дав Міністр освіти і освіти України В.Г.Кремінь
У 2006 році школа отримала статус Школи сприяння здоров'ю. А у 2009 році за підсумками Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу — Школи сприяння здоров'ю стала переможцем і підтвердила статус Школи сприяння здоров'ю.
У 2012 році отримали сертифікат освітньо-інформаційного центру з розвитку національної мережі шкіл сприяння здоров'я.

 

 

Block title
Спілкування
Пошук
Музична скринька
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Педагогічна преса
© 2017 Конструктор сайтів - uCoz