Четвер, 2019-11-21
Прилуцька загальноосвітня школа №14
Меню сайту
МОНмолодьспорту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Карта проїзду
Літопис шкільного життя

2012-2013 н.р.


 18.09.2012р. Урок Мужності у Парку О.Кошового до дня визволення міста


24.09.2012р. Малі олімпійські ігри



10.10.2012р. Ярмарок квітиків за підсумками акції "Макулатуринг"



17.10.2012р. Свято Осені



09.11.2012р. Вибори президента школи, підрахунок голосів



23.11.2012р. Інавгурація президента школи - учениці 10 класу Кашуби Т.



14.12.2012р. Посвята учнів 9-х класів у старшокласники



26.12.2012р. Новорічні ранки для учнів 1-4-х класів



28.12.2012р. Новорічна ретро-вечірка



18.01.2013р. КВН педпрацівників. Виступ команди "Амури кохання"



14.02.2013р. Переможці  на Святі  Валентин з'єднує серця



21.03.2013р. Виступ команди "У ритмі життя" на фестивалі "Молодь обирає здоров'я"



29.04.2013р. Виступ команди "ЖАРА" на міському фестивалі ДЮП



Свято Останнього дзвоника 2013р.



2013-2014 н.р.

Свято Першого дзвоника



13.09.2013р. Участь у міській акції
«1418 – червоних тюльпанів – 1418 днів війни»



28.10.2013р. Конкурс Патріотичної пісні



07.11.2013 р. Свято осені



28.11.2013р. Підведення підсумків акції "Макулатуринг"



Принципи


- регулярна почергова змінність виборного активу;
- розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування;
- доброзичлива вимога;
- конкретизація колективних творчих справ;
- диференціація та індивідуалізація.

Етапи розвитку

І – залучення всіх учнів до суспільно-корисної діяльності: розподіл громадських доручень і визначення їх змісту;

ІІ – розширення діяльності штабів комісій у зв’язку із появою в них додаткових секцій;

ІІІ – чітка побудова структури самоврядування.

Зміст педагогічного керівництва

- об’єднання зусиль педагогів і школярів навколо цікавої справи; створення умов для спільної діяльності громадських організацій, об’єднань, учкому;
- спільне керівництво творчими групами і об'єднаннями, факультативами, гуртками, органами учнівського самоврядування;
- уміле поєднання, розподіл доручень виконавчого характеру з дорученнями організаторського характеру та залучення кожного до управлінської діяльності;
- виявлення і розстановка організаторів та виконавців на основі знань індивідуальних особливостей та потенційних можливостей кожного учня.

Конституція республіки Дитячих Мрій

Преамбула
Демократична республіка - це форма організації роботи учнівського колективу, яка допомагає учням

-пройти школу соціалізації, адаптуватися до сьогодення,
-проявити ділові якості, що сприяють розумінню самого себе і життя в цілому,
-підвищити економічну та правову освіту учнів, формувати та закріплювати навички реальної та політичної діяльності.

Демократична республіка має всі необхідні атрибути державності (власну назву, державний герб і прапор, державний гімн, назву, державну валюту).

Усі громадяни демократичної республіки визначаються повністю дієздатними, такими, що мають певні права і обов’язки.

Розділ 1.
І.Загальні засади
1. Демократична республіка складається з громад, на чолі яких стоять голови. Класному керівнику відводиться роль консультанта, який надає методичну допомогу учнівській громаді.
2. Найвищою цінністю демократичної республіки є життя, здоров’я, честь, гідність і безпека усіх її громадян.
3. Вся влада в республіці належить її громадянам.
4. Влада в республіці поділяється на законодавчу і виконавчу.
5. Органи законодавчої і виконавчої влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах.
6. Найвищим органом влади учнівского самоврядування є загальношкільний учнівський форум.
7. Він проводиться 2 рази на рік.

ІІ.Повноваження загальношкільного учнівського форуму
1. Затверджує звіти Президента та міністрів республіки.
2. Затверджує кількісний і персональний склад Парламенту.
3. Може приймати рішення, які стосуються діяльності Парламенту. Вони є обов¢язковими для виконання.
4. Рішення приймаються простою більшістю голосів.
5. На період між загальношкільними форумами керівництво здійснюється Парламентом.

Розділ 2
І.Парламент
1. Парламент - найвищий законодавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи , дисципліни та особистості у відповідності до задоволення своїх потреб та інтересів.
2. Члени Парламенту обираються шляхом делегування представників від громад (не більше 3 чоловік від громади) на один рік і вони підзвітні загальношкільному учнівському форуму.
3. Парламент є постійно діючим органом.

ІІ. Форми роботи Парламенту

1. Парламент засідає не рідше одного разу на місяць. Протоколи ведуться як підсумок місячної роботи парламенту секретарем. Секретар обирається простою більшістю голосів.
2. При виникненні проблем, які потребують негайного вирішення Парламенту засідають частіше. Про рішення Парламенту інформує стенд. На стенді також розміщується інформація про склад Парламенту, план роботи на півріччя.

ІІ. Структура Парламенту.

1. Парламент складається з 20 чоловік , по 2 представники з кожного класу (6-11кл.).

ІІІ. Взаємодія Парламенту з іншими об’єднаннями і педагогічним колективом.

1. Директор школи призначає з числа адміністрації консультантів міністерств та комісій. Вчителі-консультанти є радниками, їх побажання можуть бути прийнятими до уваги парламентом і розглянуті на його засіданнях. Консультанти комісій допомагають у вирішенні проблем, активізують і спрямовують їх роботу.
2. Члени Парламенту доводять інформацію до класів. Відповідальність за виконання рішення лягає на конкретного виконавця, контроль за старостою. Староста підзвітний Парламенту.
3. Парламент сприяє поширенню інформації про діяльність молодіжних організацій і рухів, тісно співпрацює з товариствами і гуртками в школі, активізує їх роботу, сприяє поширенню інформації про них.

ІV.Позбавлення членства Парламенту
1. Позбавлення членства Парламенту у випадку систематичного невиконання членом Парламенту своїх обов’язків і нереагування на зауваження інших членів Парламенту щодо покращення своєї роботи.
2. У випадку, коли член Парламенту порушує Конституцію.

Розділ 3.

І.Президент.

1. Президент очолює шкільну республіку і виступає від її імені. Президентом може бути обраний громадянин, не молодший 13років.Президент обирається усіма громадянами республіки на виборах загальношкільним таємним голосуванням. Вибори вважаються дійсними, коли проголосувало більше, ніж 50 % громадян.
2. Президент обирається на 2 навчальні роки.
3. Президент пропонує кандидатури на посади віце-президента та міністрів, а Парламент їх затверджує.
4. Повноваження Президента припиняються в разі
- переходу учня до іншої школи;
- закінчення учнем школи;
- невиконання ним своїх посадових обов’язків.

ІІ. Повноваження виконавчих органів.

1. Виконавчий орган республіки складається з таких міністерств:Міністерство освіти і науки, Міністерство культури, Міністерство ЗМІ , Міністерство внутрішніх справ,Міністерство фінансів, Міністерство охорони здоров’я і спорту.
2. Президент здійснює загальний контроль за виконавською дисципліною, координує роботу міністерств , проводить засідання Парламенту.
3. Віце-президент виконує обов¢язки президента за його відсутності, веде документацію.
4. Міністр координує роботу підзвітного йому міністерства і звітує перед Парламентом.
5. Міністерство освіти і науки активно співпрацює з адміністрацією школи в питаннях навчального процесу, створює центри взаємодопомоги , сприяє підвищенню учнями рівня знань за допомогою самоосвіти.
6. Міністерство культури сприяє ініціюванню ідей самими школярами ,організовує виховні заходи, проведення змагань, загальношкільних свят, вечорів, дискотек,роботу клубу КВК, різних конкурсів, виставок.
7. Міністерство ЗМІ інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються у школі, різними засобами інформації (газета, рекламні оголошення, блискавки, фотогазета).
8. Міністерство внутрішніх справ включає в себе Комісію бережливих, Шефський сектор та Центр дисципліни і порядку.
Комісія бережливих контролює стан збереження шкільних підручників, висвітлює результати настінній шкільній пресі, організовує роботу гурт "Книжкова лікарня”, допомагає шкільному бібліотекарю організовувати та проводити вікторини, конкурси, вечори.

Центр дисципліни і порядку здійснює контроль за відвідуванням учнів уроків, носінням шкільної форми, дотриманням статутних вимог у щколі та за її межами, контроль чергової групи, організовує чергування на шкільних вечорах.

Шефський сектор організовує акції "Лелеченя добра”, "Турбота”, "Милосердя”, проводить роботу з ветеранами мікрорайону.
9. Міністерство фінансів здійснює контроль за грошима республіки .
10. Міністерство охорони здоров’я і спорту здійснює контроль за санітарним станом приміщення школи та класів, території школи, доглядом за квітами та зеленими насадженнями. Здійснює антитютюнову, антиалкогольну, протинаркоманійну профілактичну роботу. Сприяє ініціюванню та проведенню спортивних заходів самими учнями. Допомагає в розробці та проведенні фізкультхвилинок на уроках та організації рухливих перерв в початковій школі.
11. Міністри обираються на організаційному засіданні Парламенту простою більшістю голосів.

ІІІ. Облік роботи виконавчих органів
1. Облік роботи міністерств та комісій ведеться в спеціальних папках міністрами.
2. Засідання міністерств проводяться не рідше одного разу на місяць, при виникненні проблем, що потребують негайного вирішення, засідання відбуваються частіше.
3. Про рішення міністерств інформує стенд. На стенді також розміщується інформація про склад міністерств і центрів.

Розділ 5. Учнівські громади
1. Демократична республіка складається з громад, на чолі яких стоять голови. Кожна громада повинна бути зареєстрована в Міністерстві внутрішніх справ і отримати сертифікат. Після одержання сертифікату кожна громада має право висувати свого кандидата на посаду Президента і кілька кандидатів у Парламент.
2. Найвищий виконавчий орган учнівської громади, який збирається в міру потреби, але не рідше одного разу на місяць, - збори. На них розглядаються питання, які стосуються життя класу: планування роботи, заохочення і покарання окремих учнів, обговорення діяльності класу,шляхи покращення роботи та інше.
3. Збори учнівської громади можуть вносити пропозиції, які повинні бути розглянуті на засіданні Парламенту.
4. Головою зборів є голова громади.
Block title
Спілкування
Пошук
Музична скринька
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
© 2019 Конструктор сайтів - uCoz