Четвер, 2021-02-25
Прилуцька загальноосвітня школа №14
Меню сайту
МОНмолодьспорту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Карта проїзду

18 листопада - Європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства

З 2015 року 18 листопада відзначається Європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства.

Завдання Європейського дня:

підвищити рівень обізнаності населення про сексуальну експлуатацію та сексуальне насильство над дітьми та необхідність запобігати йому;

стимулювати відкриту дискусію щодо захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства, а також сприяти запобіганню та усуненню стигматизації постраждалих;

сприяти ратифікації та впровадженню Ланцаротської конвенції – унікального юридичного інструменту, який зобов’язує держави криміналізувати всі форми сексуального насильства над дітьми та визначає способи боротьби з ним.

Європейський день доповнює роботу Ради Європи та її держав-членів у рамках кампанії «Один з п’яти» щодо припинення сексуального насильства над дітьми, яка проходила в листопаді 2015 року. Діяльність Європейського дня допомагає зберегти створений імпульс. Він також дає можливість пояснити, що робить Рада Європи для захисту прав дитини відповідно до Європейської конвенції про права людини, Європейської соціальної хартії та Стратегії Ради Європи щодо прав дитини.

18 листопада 2020 року для учнів школи був проведений відеолекторій з метою профілактики та попередження випадків сексуального насильства над дітьми.

 

 

16 листопада - Міжнародний день толерантності

Його запровадили у 1995 за рішенням ЮНЕСКО. Саме цього дня ухвалили Декларацію принципів терпимості. У ній йдеться про рівність усіх людей, незалежно від їх віросповідання, етнічної належності чи кольору шкіри. Ці принципи закріпили у Загальній декларації прав людини, що проголошує неприйняття усіх форм дискримінації, недопущення геноциду і покарання за нього.

16 листопада 2020 року для учнів були проведені інформаційні хвилинки з переглядом відеоматеріалів та подальшим їх обговоренням. 

 

 

18 жовтня - Європейський день протидії торгівлі людьми

18 жовтня  - день, який оголошений Європейським днем боротьби з торгівлею людьми. Саме цей День був започаткований 18 жовтня 2007 року Європейським парламентом як день консолідації діяльності з підвищення рівня обізнаності щодо феномену торгівлі людьми, особливо жінками та дітьми, небайдужості громадськості до цього явища та візуалізації проблеми на глобальному рівні.

Будь-яка особа може постраждати від торгівлі людьми, незалежно від віку, статі, освіти чи соціального статусу. Жінки та чоловіки стають жертвами сексуальної та трудової експлуатації. Дітей змушують красти, жебракувати, використовують для  проституції, навіть з метою вилучення органів.

Для злочинців – це величезні гроші, а для людей - страждання, зруйновані сім’ї, втрачене здоров’я і навіть життя…

За неофіційними даними у світі близько 4 млн.осіб щороку переправляються через кордони держав для використання в підневільній праці. 

19 жовтня 2020 року для учнів 5-11-их класів проведена гра "Міф чи правда", яка була наведена у вигляді інформаційних сторінок, що  містили в собі ствердження, частина яких є правдою, а частина - міфом. Питання мають більш практичне спрямування для того, щоб учні навчились мислити логічно і розуміли, як не потрапити до ситуації торгівлі людьми.

 

Психічне здоров'я - основа щасливого життя людини

На 10 жовтня припадає Всесвітній день психічного здоров’я. Цей День відзначається з 1992 року, з ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я (World Federation for Mental Health). 

Всесвітня організація охорони здоров’я заявила, що в наші дні на планеті існують більше 450 мільйонів людей, які страждають психічними захворюваннями. А в західних країнах кожна сьома людина є або параноїком / шизофреніком, або схильна до депресій і алкоголізму.

Метою Всесвітнього дня психічного здоров’я є скорочення поширеності депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності, епілепсії, розумової відсталості, кількості вживання психотропних речовин і самогубств, питання і проблеми допомоги людям, що страждають на психічні розлади, поширення інформації про ефективні методи для профілактики, медичного лікування і запобігання щодо психічних відхилень, соціальної адаптації.

9 жовтня 2020 року серед учнів початкових класів були проведені години спілкування на тему психічного здоров'я, перегляд відеоматеріалів і подальшим їх обговоренням.

 

Адаптація учнів 5-их класів до навчання в основній школі

У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу.

Одним із цих етапів є перехід учнів початкової школи у середню. П’ятий клас – кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти відкриті і довірливо ставляться до дорослих, визнають їх авторитет, чекають від учителів, батьків та інших дорослих допомоги і підтримки. Це відкриває великі можливості для виховних впливів.

Протягом вересня - жовтня 2020 року практичний психолог та соціальний педагог закладу здійснювали спостереження під час уроків, на перервах за учнями, їх поведінкою з метою побудови подальшої корекційно-розвиткової роботи. Серед учнів було проведено психодіагностичне дослідження рівня тривожності, рівня самооцінки, мотивації до навчання, ставлення до навчальних предметів та до класного керівника. За отриманими результатами був проведений психолого-педагогічний семінар з метою виокремлення проблем учнів та шляхи їх вирішення. 

 

Адаптація першокласників до навчання в школі

Початок навчання дитини в 1-му класі — складний і відповідальний етап у її житті. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності — це й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється все життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам і турботам. Звикання до школи — тривалий індивідуальний процес. 

Протягом вересня - жовтня 2020 року практичним психологом школи проводиться спостереження за учнями на уроках, перервах, проводиться психодіагностичне дослідження рівня шкільної мотивації та адаптації учнів. 

За результатами діагностики на кожну дитину створено індивідуальну картку соціально-психологічного вивчення, яка дає змогу психологу та класному керівнику правильно побудувати свою роботу в подальшому.

 

1 вересня 2020 року розпочинається новий навчальний рік. Тож всім успіху і нових звершень!

1 вересня 2020 року в школах України розпочинається новий навчальний рік. Тож всім успіху і нових звершень!

 

З 16 березня 2020 року в зв'язку з пандемією COVID-19 в школах України запроваджується

дистанційне навчання!

Кожен вчинок має наслідок!

 На сьогоднішній день проблема правопорушень неповнолітніх є і залишається однією з гострих проблем українського суспільства.

У підлітків завжди виникає бажання стати незалежним, спробувати щось нове, побувати в новій, цікавій обстановці. Це природно і навіть корисно для підлітка – все це частина дорослішання. Але така поведінка може призвести до порушення прав інших дітей та закону.

27 січня 2020 року серед учнів 7-Б, 8-А та 10 класів старшим інспектором з ювенальної превенції сектору превенції Прилуцького відділу поліції Пироженко Т.А. була проведена лекція "Найпоширеніші правопорушення серед неповнолітніх та відповідальність за них". 

Під час даного заходу учні мали змогу дізнатись статистику найпоширеніших правопорушень серед неповнолітніх міста Прилуки та їх наслідки, а також отримати відповіді на запитання, які їх цікавили та хвилювали.

 

 

Вибір професії - важливий крок в житті 

Щороку перед випускниками шкіл постає проблема вибору майбутнього. Саме майбутнього, тому що від правильності обраної дороги зараз залежить багато в чому те, як складеться життя потім. Професія визначить у майбутньому соціальний статус, і затребуваність у житті, і навіть рівень матеріального добробуту. Причому іноді питання стоїть не куди піти вчитися, а яку освіту варто здобувати взагалі.

17 грудня 2019 року у рамках реалізації профорієнтаційного проекту «Обери професію-обери майбутнє» учні 9-Б класу завітали до Прилуцької міськрайонної філії Чернігівського ОЦЗ на інтерактивний профорієнтаційний захід «Професії нашого міста».

Фахівець з профорієнтації Ірина Микитченко ознайомила учнів із ситуацією на місцевому і регіональному ринках праці та перспективами їх розвитку, актуальними професіями, ринкоутворюючими підприємствами. Під час «ПрофіКвесту: Пізнай світ професій» школярі у цікавій формі визначали робітничі професії, затребувані для міста, ознайомились за допомогою відеороликів з професіограмами професій, пройшли комп’ютерне профдіагностичне тестування на визначення професійної спрямованості особистості. Учасники квесту отримали інформаційні брошури «Навігатор вибору професій», флаєр «Твій шлях у світ професій» та за активну участь були нагороджені заохочувальними призами.

 

 

Життя - це щастя!

Життя – це яскравий світ, для кожного він особистий і особливий. Наше життя – у наших руках, і те як ми його побудуємо, яким змістом його наповнимо, залежить лише від нас. 

19 листопада 2019 року для учнів 9-А класу було проведене тренінгове заняття "Життя - це щастя!".

 

 

Подорож у світ емоцій

Однією з актуальних проблем сьогодення в закладах загальної середньої освіти є агресивна поведінка учнів молодшого шкільного віку. Тому з метою розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій серед молодших школярів психологом закладу було впроваджено профілактичну програму "Подорож у світ емоцій". 

Протягом листопада-грудня 2019 року заняття з даної програми проводились у 4-их класах. 

 

 

Правила безпечної поведінки

31 жовтня 2019 року серед учнів 2-А та 2-Б класів було проведене заняття інформаційного та профілактичного характеру "Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечної поведінки".

 

 

Ми дружні хлопці та дівчата 

Для першокласника дуже важливо відчути себе прийнятим в шкільну сім’ю, реалізувати своє бажання бути почутим і зрозумілим, тому, для того, щоб познайомити дітей один з одним, створити загальну доброзичливу атмосферу  29 жовтня 2019 року для учнів 1-Б класу було проведене ігрове заняття "Ми дружні хлопці та дівчата".

 

 

Наш клас - дружна сім'я

25 жовтня 2019 року для учнів 4-А класу було проведене тренінгове заняття "Наш клас - дружна сім'я", де учні мали змогу дізнатись один про одного багато цікавого, згуртуватись, адже дружній колектив - запорука успіху.

  

 

 

Булінг - найпоширеніше явище сьогодення

19 вересня 2019 року серед учнів 6-А класу було проведене тренінгове заняття "Булінг - найпоширеніше явище сьогодення", на якому учні мали змогу поспілкуватись між собою, обговорити різні ситуації, які були їм запропоновані.

 

 

Булінг під загрозою

17 вересня 2019 року серед учнів 4-Б класу був проведений перегляд та обговорення відеороликів про булінг "Булінг під загрозою. Секретні матеріали", "Твоє право. Відповідальність за булінг".

 

 

Вивчення адаптації до навчання в старшій школі учнів 5-их класів 2019-2020 н.р.

У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу.

Одним із цих етапів є перехід учнів початкової школи у середню. П’ятий клас – кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти відкриті і довірливо ставляться до дорослих, визнають їх авторитет, чекають від учителів, батьків та інших дорослих допомоги і підтримки. Це відкриває великі можливості для виховних впливів.

Для вивчення адаптаційного періоду п'ятикласників протягом вересня-жовтня 2019 року психологом закладу були здійснені спостереження за учнями на уроках, їх поведінкою, активністю, а також проведене психодіагностичне дослідження рівня адаптації до навчання в старшій школі.

 

Вивчення адаптації учнів 1-их класів 2019-2020 н.р.

Початок навчання дитини в 1-му класі - складний і відповідальний етап у її житті. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності - це й нові контакти, нові стосунки, нові обов'язки. 

Для визначення рівня адаптації першокласників до навчання в школі протягом вересня психологом школи проводились спостереження за поведінкою учнів на уроках та проведене психодіагностичне дослідження для визначення рівня адаптації першокласників до навчання в школі. 

 

 

Установчий семінар для шкільних координаторів Всеукраїнського проекту

«Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»

14 березня 2017 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського відбувся установчий семінар для шкільних координаторів Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу». Участь у семінарі взяли 10 осіб з Прилуцького, Корюківського, Коропського, Ріпкинського районів та м. Прилуки, які пройшли за результатами конкурсного відбору у Всеукраїнський проект.

У Всеукраїнському проекті «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» працюватиме і Прилуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14 (шкільний координатор: Кожукало Ю.В., соціальний педагог).

Під час семінару були обговорені такі питання: мета, основні завдання, стратегія і концепція Всеукраїнського проекту, планування подальшої роботи у проекті. Учасники семінару поділилися своїм позитивним досвідом згуртованості суб’єктів освітнього процесу та отримали відповідні сертифікати.

 

 




 

Block title
Спілкування
Пошук
Музична скринька
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів записів
© 2021 Конструктор сайтів - uCoz