Діти 5-8 класів об'єднані в дитячу організацію "Веселкова"
Назва: ВЕСЕЛКОВА Девіз. ЗА БАТЬКІВЩИНУ, ДОБРО І СПРАВЕДЛИВІСТЬ! Програма діяльності. "ВЕСЕЛКОВИЙ РОЗМАЙ” в рамках програми "Я-РОДИНА-БАТЬКІВЩИНА” Напрямки роботи
1) червоний колір – народознавство: 2) оранжевий – лідер: 3) жовтий – родина (поводження в сім’ї, родинні свята): 4) зелений - природа (озеленення класів, прибирання території, збір макулатури, прибирання території, збір макулатури) 5) блакитний – барвінчата: 6) синій – тимурівці: 7) фіолетовий – спорт, ДЮП, ЮІР.
Кількість містечок: 7 Кількість дітей: 165 Готуються до втсупу: 27 Програма діяльності груп-супутників дитячої організації: "ПОСМІШКА БАРВІНОЧКА” Напрямки роботи: дозвілля, культура поведінки, трудові справи, я і оточуючий світ. Кількість барвінкових містечок: 7 Кількість барвінчат:170 Готуються до вступу: 56
Хартія старшокласників
Ми, учні старших класів СЗШ І-ІІІ ступенів № 14 м.Прилуки, заявляємо про себе як окрему свідому громадську силу, що здатна на певну відповідальність, бажає виконувати обов’язки і мати реальні права щодо організації навчального процесу, позашкільної діяльності та особистісних взаємин у системах: "учень-учень”, " учень-педагог”, "учень-батьки”.
Вважаємо, що старшокласник, як досвідчений учень і людина на порозі повноліття, має право на самовизначення, захист своїх прав та інтересів, а також особливий статус серед школярів. До того ж, на сучасному етапі розбудови правової держави й громадянського суспільства Декларація прав людини, Конвенція про права дитини, Конституція України, Закон України "Про освіту” та інші чинні документи у певних положеннях ще не завжди практично втілюються щодо учнів, зокрема старшокласників. Серед причин – відсутність реальних механізмів запровадження цих положень у шкільну систему та свавілля дорослих.
Тому ми виступаємо за таку організацію шкільного життя, за якої старшокласники матимуть право:
- на захист від будь-яких форм тиску, утиску, приниження честі та гідності, а також недоторканість особистих речей та паперів;
- офіційно висловлювати свою думку про якість викладання й конструктивні пропозиції до вдосконалення навчального процесу;
- бути поінформованими щодо рішень педагогічних та батьківських зборів закладів освіти і направляти до них своїх представників для обговорення питань, що стосуються учнів;
- на захист від усіх форм примусу до додаткових позаурочних занять, перездач, спецрухів, факультативів, позакласних заходів.
Ми готові відповідально виконувати обов’язки, що покладені чинним законодавством на нас як на громадян України і учасників навчального процесу з особливим статусом, поважати честь і гідність наших партнерів – педагогів і батьків, брати безпосередню участь в організації шкільного життя, у реформуванні й демократизації шкільної освіти.
|