Четвер, 2019-11-21
Прилуцька загальноосвітня школа №14
Меню сайту
МОНмолодьспорту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Карта проїзду
                                                                
                                                                                  Якими діти народжуються,це не від кого не залежить,
                                                                                  але щоб вони шляхом правильного виховання 
                                                                                  зробилися хорошими – це в нашій владі.
                                                                                                                              Плутарх 

Десять "Золотих правил” для батьків

1. Не марнуйте часу дитини.

У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Отже, подбайте, щоб життя дитини не було нудним, одноманітним, безрадісним. Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку.

2. Формуйте самоповагу.

Власний образ, закріплений свідомістю, є визначальним на роботі, при виборів друзів, у сім’ї. Висока самооцінка додає сміливості, впевненості. Вміння ризикувати. Діти повинні усвідомити, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.

3. Навчіть дитину спілкуватися.

Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: щира любов до батьків, приязне ставлення до оточуючих, зовнішня привабливість (одяг, манери), можливість спостерігати правильне соціальне спілкування (поведінка батьків, вчителів), висока самооцінка, достатній запас слів, вміння підтримувати розмову.

4. Пильнуйте, щоб дитина не стала "телеманом”.

Сидіння перед телевізором гальмує у дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А нею визначається розвиток мови. Отже, з часом у дитини можуть виникнути ускладнення під час спілкування. "Телемани” швидше реагують, але миттєва реакція, позбавлення осмислення не завжди корисне.

5. Виховуйте відповідальність, порядність.

Потрібно не лише пояснювати, що добре, а що – погано, а й закріплювати гарні навички. За приклад має слугувати гідна поведінка батьків.

6. Навчити дитину шанувати сім’ю.

Добрі стосунки, любов і повага в сім’ї виховують краще за будь-які лекції.

7. Подбайте про гарне оточення.

Якщо ви живете насоціально-психологічному смітнику, дітям важко буде вийти з нього. Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку дітей. Тому уважно придивіться, з ким дружать ваші діти, поцікавтесь репутацією школи, до якої вони ходять.

8. Будьте вимогливими.

Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, вмінням робити щось краще за інших, виховуються, як правило, в сім’ях, де до них ставлять високі вимоги. Але не будьте тиранами.


9. Привчайте дитину до праці.

Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Не слід надмірно оберігати своїх синів і дочок від труднощів. Нехай вони зрозуміють, що шлях до успіху вимагає певних зусиль.

10. Не робіть за дітей те, що вони мажуть зробити самі.

Нехай вони все перепробують, нехай вчаться на власних помилках, звикають робити щось для інших. Якнайбільше спілкуйтесь з дітьми.

Діти вчаться жити у життя.

Якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти.
Якщо дитина живе у ворожнечі – вона вчиться агресивності.
Якщо дитину висміюють – вона стане замкненою.
Якщо дитина зростає у докорах – вона починає жити у почуттях провини.
Якщо дитина зростає у терпимості – вона вчиться сприймати інших.
Якщо дитину підбадьорюють – вона починає вірити в себе.
Якщо дитину хвалять – вона вчиться бути вдячною.
Якщо дитина зростає в чесності – вона вчиться бути справедливою.
Якщо дитина живе у безпеці – вона вчиться вірити людям.
Якщо дитину підтримують – вона вчиться цінувати себе.
Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

За день кожна дитина повинна одержувати від батьків 7-8 словесних "поглажувань” ("Ти охайна, доню”, "Ти добре полагодив стілець, синку”, "Ми всі тебе любимо”.)

Вирази, яких бажано уникати у спілкуванні з дочкою (сином).

◄ Я тисячу разів тобі казав(ла), що...
◄ Про що ти тільки думаєш...
◄ Невже тобі важко запам’ятати, що...
◄ Скільки разів треба повторювати...
◄ Невже ти не бачиш, що...
◄ Всі люди (такі-то, так-то себе поводять), а ти...
◄ Ти стала такою (нудною, грубою, неуважною)...
◄ Ну що в тебе за друзі...
◄ Ну, на кого ти схожа...
◄ Що ти до мене причепилась...
◄ Ти така ж, як і твій батько (мати), теж...

Вирази, які треба вживати якомога частіше

v Ти в мене така красуня...
v З тобою мені так легко...
v Я нікому так не вірю як тобі...
v Порадь мені, будь ласка...
v У мене нема нікого ближчого за тебе...
v Я б ніколи не зумів(ла) так добре зробити, як ти...
v Ти в мене найрозумніший...
v Які в тебе чудові друзі...

Закони розумно організованого сімейного виховання школярів.


1. Пам’ятайте, що навчання – один з найважливіших видів праці і що розумові сили і можливості дітей неоднакові.
2. Не потрібно вимагати від учня неможливого. Важливо визначити, до чого він здібний та як розвинути його розумові здібності.
3. Навчання не сприяє розвиткові учня, якщо воно вимагає від нього механічного заучування і не потребує напруження розумових сил, пізнавальної активності, мислення і дії.
4. Будьте милосердні до своїх дітей. Най простіший метод виховання, що не потребує ні часу, ні розуму - побити дитину і цим образити її, озлобити або й зламати. Відмовтесь від опіки, крику, насилля й наказового тону.
5. Розвивайте цікавість, інтелектуальні бажання, ініціативу і самостійність дитини в навчанні та всіх її справах.
6. Пам’ятайте, що орієнтовна тривалість виконання домашнього завдання: 1-й клас – до 1 год; 2-й клас – до 1,5 год; 3-4 класи – до 2 год; 5-6 класи – до 2,5 год; в 7-му класі – до 3 год; 8-11-і класи – до 4 годин.
7. Не хвилюйтесь, якщо ваша дитина отримає не таку оцінку, якої вам бажалося б, за виконану роботу. По-перше, оцінка відіграє виховну роль, а по-друге, це не остання оцінка.
8. Дайте дитині пережити радість успіху в навчанні.
9. Здоров’я дитини – крихка кришталева куля й тримають її три Атланти: спадковість, спосіб життя й середовища. Організуйте правильний режим життя, харчування, навчання й відпочинку дітей.
10. Обов’язково помічайте й заохочуйте навіть малопомітні успіхи дітей у навчанні й поведінці, використовуйте для цього слова схвалення, поцілунки, різні види матеріального і морального заохочення.
11. Перевіряйте виконане домашнє завдання. Вашими оцінками мають бути такі: "я задоволена”, "незадоволена”, можна додати "дуже”.
Block title
Спілкування
Пошук
Музична скринька
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
© 2019 Конструктор сайтів - uCoz