Інформація
про досвід виховної роботи (2012-2016)
від Прилуцької загальноосвітньої школи І - ІІІ ст. №14
1 |
Напрям виховної роботи |
Формування здорового способу життя |
2 |
Тема досвіду |
Фізичне вдосконалення та зміцнення здоров’я дітей шляхом створення позитивної мотивації на дотримання здорового способу життя |
3 |
Прізвище, ім’я, по-батькові носія досвіду |
Гуріненко Лариса Григорівна – педагог - організатор валеологічного напрямку за програмою «Крок за кроком до здоров’я» |
4 |
Адреса досвіду (повна назва закладу освіти, контакт.телефон, адреса електронної пошти носія досвіду) |
Прилуцька ЗОШ І - ІІІ ст. № 14 контакт.телефон: 097-885-76-42 адреса електронної пошти: metodicroom14@gmail.com |
5 |
Сутність досвіду (коротка анотація) |
Проведення комплексної роботи: 1) організація та проведення щорічного поглибленого медогляду учнів; 2) моніторин фізичного розвитку учнів початкової школи; 3) робота з щоденниками зміцнення здоров̕я; 4) організація роботи з батьками з питань збереження та зміц-нення здоров'я дітей; 5) організація та проведення рухвилих перерв; 6). організація загальношкільних спортивних свят; 7) інформаційно-просвітницька робота валеологічного спрямування. |
6. |
Терміни (роки) та межі (шкільний, районний,(міський), обласний)впровадження досвіду в практику роботи |
Терміни: 2012-2016рр. Межі впровадження досвіду: міський. |
7. |
Матеріали досвіду роботи (методичні рекомендації, розробки позакласних і позашкільних заходів, навчальні програми гуртків, дидактичні матеріали, які розкривають тему досвіду тощо) |
1) Розробка тематичних матеріалів до місячника «Через обізнаність населення – до подолання епідемії ВІЛ/СНІДУ». 2) Підбір матеріалів щодо попередження дитячого травматизму. 3) Розробка бюлетенів та буклетів:«Безпека мого життя», «Будь обережним небезпечні знахідки», «Бережіть себе від отруєння грибами», «Увага! Грип», «Абетка здоров'я». 4) Розробка сценаріїв спортивних свят. 5) Підбір матеріалів для проведення просвітницької роботи валеологічного спрямування. |
8. |
Методичні заходи щодо поширення педагогічних ідей носія досвіду (участь у шкільних, районних,(міських),обласних методичних формах роботи) |
1) Виступи на шкільних методичних об̕єднаннях класних керівників. 2) Виступ на методичному об̕єднанні педагогів-організаторів шкіл міста. 3) Проведення методичного об’єднання педагогів-організаторів шкіл міста на базі школи. |
9. |
Видавнича діяльність автора з теми досвіду |
- |
10. |
Ким схвалений досвід (педагогічною радою навчального закладу, методичною радоб РМК (ММК), ММЦ, НМЦ, ЧОІППО імені К.Д. Ушинського) |
Педагогічною радою навчального закладу. |
11. |
Де зберігаються узагальнені матеріали досвіду (методичний кабінет навчально-виховного закладу, РМК (ММК), , НМЦ, ЧОІППО імені К.Д. Ушинського) |
Шкільний центр виховної роботи, кабінет ЛФК. |
12. |
Посилання на розміщення інформації про досвід роботи в мережі Інтернет (адреса веб-сайту) |
http://kroschool14.ucoz.ua/ |
13. |
Результативність досвіду |
1) Валеологізація освітнього процесу. 2) Зростання рівня мотивації до навчальної діяльності. 3) Перетворення навчального закладу в центр культури здоров̕я та здорового способу життя. 4) Привернення уваги широкого кола громадськості (місцевої влади, управління освіти, батьків, громадських організацій та установ), до проблеми здоров̕я, її актуальності і необхідності вирішення. |
14. |
Рекомендована література з проблеми досвіду |
Посібник О.Д. Дубогай "Інтеграція пізнавальної і рухової діяльності в системі навчання і виховання школярів” Посібник Л. Горяна., Т. Грицишина "Методика впровадження здоров'язбережувальних фізкультхвилинок у навчально-виховний процес закладів освіти" Посібник О.М. Ващенко "Організація навчально - виховного процесу з "Основ здоров'я" в 1-4 класах" Посібник Л.Г. Горяна "Особливості впровадження здоров'язбережувальних технологій у шкільний екологічний простір " Посібник О.В. Мельник, Т.В.Кравченко, Л.В.Канішевська, І.П.Білоцерківець "Сімейні цінності" Посібник Л.Г. Горяна "Здоров'язбережувальні аспекти організації навчально-пізнавальної діяльності на шкільних екологічних стежках"
|