6 -Б клас
МАТЕМАТИКА
1.Перейди за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1e8IeBPRmtEYUYPJ3uxi4n-XUlWtl_p50
2.Виконай отримане завдання.
3.Фотографію виконаної роботи(можна любий інший варіант) перешли за адресою: ErmakOleg9@gmail.com
В темі листа вкажи свій клас та своє прізвище та ім'я. Наприклад:
Адреса ErmakOleg9@gmail.com
Тема 6а Шевченко Тарас
УКРАЇНСЬКА МОВА 6-Б
з 06.04. – 24.04.2020р.
1. Провідміняти числівники (756, 938, 542) і скинути фото виконаної роботи кл. керівнику у вайбер (до 10.04.2020р.)
2. У робочому зошиті написати твір опис природи за власним спостереженням.
3. Опрацювати параграф 59 (вивчити правила ст. 190, вивчити розряди за таблицею на ст. 191).
Переглянути відеоурок за темою «Займенник як частина мови».
4. Опрацювати параграф 60 (вивчити правила ст. 193-197, виконати вправи 508, 511).
Переглянути відеоурок за темою «Розряди займенників»
5. Опрацювати параграфи 61-64 (вивчити правила).
Матеріали за темами оновлені на Googlе сайті https://sites.google.com/d/1lI5dlVzvCHz3JuozXXRXA9iyNM77wxl6/p/15JZq0baEkbUQj6ifKsaHtBOKNmiCOFai/edit
ГЕОГРАФІЯ 6-А,Б класи
(на період з 06.04. – 24.04.2020р)
Опрацювати параграф 59-62.
Виконати практичну роботу №9 «Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць»,
ст. 247 підручника
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 6-Б
з 06.04. – 24.04.2020р.
- Опрацювати параграфи 23-25.
- Переглянути презентації за темами на Google сайті для учнів 6-Б класу.
- Виконати завдання в зошиті. Скласти пам’ятку «Як я повинен вести себе, щоб уникнути конфліктів з друзями, батьками, знайомими».
- Виконати тест № 2 «Соціальне благополуччя. Спілкування і здоров’я. Конфлікти і здоров’я» на Google сайті для учнів 6-Б класу.
https://sites.google.com/d/1lI5dlVzvCHz3JuozXXRXA9iyNM77wxl6/p/1FbODXAuRYGgis5D241djP3NIlct03KL0/edit
Українська мова 6-А клас (І підгрупа)
Параграф - 52, ст. 164,167, вивчити правила.
Параграф - 53, ст.168, 169, вивчити правила.
Параграф - 54-56, вивчити відмінювання числівників і навчитися їх відмінювати.
Виконати вправи: 440, 446,454, 460, 466, 475.
Українська мова 6-А клас (ІІ підгрупа)
- Повторити параграфи 40-50
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 17 березня 15:00 ред.
Код доступу 499442
використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
- Опрацювати параграфи 52-53
Відеоурок за темою «Числівник як частина мови»
https://www.youtube.com/watch?v=fLUHJMSKncU
виконати вправи 440, 446.
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 20 березня 15:00 ред.
Код доступу 571242
використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua
- Опрацювати параграфи 54-56
Відеоурок за темою «Відмінювання числівників»
https://www.youtube.com/watch?v=DA7_OUM2xp0
виконати вправи 454, 460, 466.
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 24 березня 15:00 ред.
Код доступу 198599
використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua
- Опрацювати параграфи 57-58.
Відеоурок за темою «Відмінювання збірних, дробових числівників»
https://www.youtube.com/watch?v=wUk2b8mPwLs
виконати вправи 487, 492, 501.
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 1 квітня 15:00 ред.
Код доступу 153727
використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua
6 класи Англійська мова
Перегляд презентації https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku---podorozh-welcome-to-london-12151.html
Впр.2,ст.128 (читати та переказувати)
Впр. 6 , ст. 129 (письмово)
Переглянути презентацію та виконати вправи
prezentaciya-past-simple-tense-13723.html
Впр.6, ст. 132 (письмово)
https://miyklas.com.ua/p/english-language(Present Simple-вправи та тести)
БІОЛОГІЯ 6-А,6-Б клас
Завдання на період з 28.04. - 22.05.2020 р.
11. Голонасінні. (Завдання 11-12 виконати до 02.05.2020р. та надіслати вчителю)
- ст. 189 - заповнити таблицю.
12. Покритонасінні.
- опрацювати § 43;
- ст. 193 - заповнити таблицю.
13. Способи класифікації рослин. Екологічні групи рослин. (Завдання 13-14 виконати до 08.05.2020р. та надіслати вчителю)
- опрацювати § 44;
- ст. 194 мал.187 - намалювати в зошит;
- опрацювати § 45, 46;
- виписати всю класифікацію рослин;
- виконати практичну роботу на ст.209 (табл.);
14. Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, розмноження та поширення грибів.
- опрацювати § 47;
- виписати нові терміни;
- опрацювати § 48;
- намалювати малюнки: будова печериці та будова клітини шапинкового гриба.
15. Групи грибів. (Завдання 15-16 виконати до 15.05.2020р. та надіслати вчителю)
- опрацювати § 49;
- виписати нові терміни в зошит;
- опрацювати § 50,51;
- виписати приклади грибів по групам.
16. Групи грибів.
- опрацювати § 52;
- виписати назву плісняви і гриб, який її викликає;
- опрацювати § 53;
- виписати представників грибів-паразитів.
17. Лишайники. (Завдання 17 виконати до 22.05.2020р. та надіслати вчителю)
- опрацювати 54;
- виписати представників накипних, листуватих та кущистих лишайників.
Зарубіжна література 6-А ,6-Б класи
з 06.04. – 24.04.2020р.
- Ознайомитися з біографією і творчістю Генрі Лонгфелло. Прочитати поему «Пісня про Гайавату». Визначити провідні теми, ідеї, мотиви поеми «Пісня про Гайавату».Характеризувати образ головного героя поеми (письмово).
- За підручником ознайомитися з біографією і творчістю Дж. Родарі. Виразне читання вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст».
- Написати твір на одну із тем:
- «Що є краса?»(зображення краси природи в поемі Мацуо Басьо);
- «Маленька баладо про велику любов до батьківщини» (художні особливості поезії Р.Бернса «Моє серце в Верховині»);
- Ідея національної єднання у поемі Г.Лонгфелло «Пісня про Гайавату»;
- Про що розповідають ластівки з видами міст? (за віршем Дж. Родарі «Ластівки з видами міст»)
4. Подивитись фільм за казковою повістю П.Л. Треверс «Мері Поппінс».
5. За підручником ознайомитися з біографією і творчістю Рея Бредбері, прочитати оповідання «Усмішка». Визначити тему та ідею цього оповідання.
Дати відповідь на запитання : 1) Як змінювалась поведінка Тома впродовж розвитку дії оповідання? 2) Як, на вашу думку, мистецтво може вплинути на людину?
- Познайомитись з картиною Леонардо да Вінчі «Мона Ліза».
- Ознайомитись з біографією і творчістю Р.Шеклі. Прочитати оповідання «Запах думки». Визначити головну думку даного оповідання. Охарактеризувати образ головного героя твору «Запах думки» Р.Шеклі.
Французька мова 6-А,Б класи
завдання (посилання) - від 22.05
|