Неділя, 2020-07-05
Прилуцька загальноосвітня школа №14
Меню сайту
МОНмолодьспорту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Карта проїзду

6 -Б клас

МАТЕМАТИКА

 

1.Перейди за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1e8IeBPRmtEYUYPJ3uxi4n-XUlWtl_p50

2.Виконай отримане завдання.

3.Фотографію виконаної роботи(можна любий інший варіант) перешли за адресою: ErmakOleg9@gmail.com

            В темі листа вкажи свій клас та своє прізвище та ім'я. Наприклад:

            Адреса           ErmakOleg9@gmail.com     

            Тема               6а Шевченко Тарас

 

       УКРАЇНСЬКА МОВА 6-Б

з 06.04. – 24.04.2020р.

1. Провідміняти числівники (756, 938, 542) і скинути фото виконаної роботи кл. керівнику у вайбер (до 10.04.2020р.)

2. У робочому зошиті написати твір опис природи за власним спостереженням.

3. Опрацювати параграф 59 (вивчити правила ст. 190, вивчити розряди за таблицею на ст. 191).

Переглянути відеоурок за темою «Займенник як частина мови».

4. Опрацювати параграф 60 (вивчити правила ст. 193-197, виконати вправи 508, 511).

Переглянути відеоурок за темою «Розряди займенників»

5. Опрацювати параграфи 61-64 (вивчити правила).

Матеріали за темами оновлені на Googlе сайті https://sites.google.com/d/1lI5dlVzvCHz3JuozXXRXA9iyNM77wxl6/p/15JZq0baEkbUQj6ifKsaHtBOKNmiCOFai/edit

 

ГЕОГРАФІЯ 6-А,Б класи

(на період з 06.04. – 24.04.2020р)

Опрацювати параграф 59-62.

Виконати практичну роботу №9 «Позначення на контурній карті  кордонів найбільших держав та їх столиць»,

ст. 247 підручника

 

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 6-Б

з 06.04. – 24.04.2020р.

  1. Опрацювати параграфи 23-25.
  • Переглянути презентації за темами на Google сайті для учнів 6-Б класу.
  • Виконати завдання в зошиті. Скласти пам’ятку «Як я повинен вести себе, щоб уникнути конфліктів з друзями, батьками, знайомими».
  • Виконати тест № 2 «Соціальне благополуччя. Спілкування і здоров’я. Конфлікти і здоров’я» на Google сайті для учнів 6-Б класу.

https://sites.google.com/d/1lI5dlVzvCHz3JuozXXRXA9iyNM77wxl6/p/1FbODXAuRYGgis5D241djP3NIlct03KL0/edit

Українська мова 6-А клас (І підгрупа)

Параграф  - 52, ст. 164,167,  вивчити правила.

Параграф  - 53, ст.168, 169, вивчити правила.

Параграф  - 54-56, вивчити відмінювання числівників і навчитися їх відмінювати.

Виконати вправи: 440, 446,454, 460, 466, 475.

Українська мова 6-А клас (ІІ підгрупа)

  1. Повторити параграфи 40-50

 Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  17 березня 15:00 ред.

Код доступу 499442

використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

  1. Опрацювати параграфи 52-53

Відеоурок за темою «Числівник як частина мови»

https://www.youtube.com/watch?v=fLUHJMSKncU

виконати вправи 440, 446.

Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  20 березня 15:00 ред.

Код доступу 571242

використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua

  1. Опрацювати параграфи 54-56

Відеоурок за темою «Відмінювання числівників»

https://www.youtube.com/watch?v=DA7_OUM2xp0

виконати вправи 454, 460, 466.

 Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  24 березня 15:00 ред.

Код доступу 198599

використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua

 

  1. Опрацювати параграфи 57-58.

Відеоурок за темою «Відмінювання збірних, дробових числівників»

https://www.youtube.com/watch?v=wUk2b8mPwLs

виконати вправи 487, 492, 501.

 Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  1 квітня 15:00 ред.

Код доступу 153727

використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua

6 класи Англійська мова

Перегляд презентації   https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku---podorozh-welcome-to-london-12151.html

Впр.2,ст.128 (читати та переказувати)

Впр. 6 , ст. 129 (письмово)

Переглянути презентацію та виконати вправи

prezentaciya-past-simple-tense-13723.html

Впр.6, ст. 132 (письмово)

https://miyklas.com.ua/p/english-language(Present Simple-вправи та тести)

 

 

БІОЛОГІЯ 6-А,6-Б клас

Завдання на період з 28.04. - 22.05.2020 р.

11. Голонасінні. (Завдання 11-12 виконати до 02.05.2020р. та надіслати вчителю) 

  • опрацювати  § 42;
  • ст. 189 - заповнити таблицю.

12. Покритонасінні.

  • опрацювати § 43;
  • ст. 193 - заповнити таблицю.

13. Способи класифікації рослин. Екологічні групи рослин. (Завдання 13-14 виконати до 08.05.2020р. та надіслати вчителю)

  • опрацювати  § 44;
  • ст. 194 мал.187 - намалювати в зошит;
  • опрацювати § 45, 46;
  • виписати всю класифікацію рослин;
  • виконати практичну роботу на ст.209 (табл.);

14. Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, розмноження та поширення грибів.

  • опрацювати § 47;
  • виписати нові терміни;
  • опрацювати § 48;
  • намалювати малюнки: будова печериці та будова клітини шапинкового гриба.

15. Групи грибів. (Завдання 15-16 виконати до 15.05.2020р. та надіслати вчителю)

  • опрацювати § 49;
  • виписати нові терміни в зошит;
  • опрацювати § 50,51;
  • виписати приклади грибів по групам.

16. Групи грибів.

  • опрацювати § 52;
  • виписати назву плісняви і гриб, який її викликає;
  • опрацювати § 53;
  • виписати представників грибів-паразитів.

17. Лишайники. (Завдання 17 виконати до 22.05.2020р. та надіслати вчителю)

  • опрацювати 54;
  • виписати представників накипних, листуватих та кущистих лишайників.

 

 

 

 

Зарубіжна література 6-А ,6-Б класи

з 06.04. – 24.04.2020р.

  1. Ознайомитися з біографією і творчістю Генрі Лонгфелло. Прочитати поему «Пісня про Гайавату». Визначити провідні теми, ідеї, мотиви поеми «Пісня про Гайавату».Характеризувати образ головного героя поеми (письмово).
  2. За підручником ознайомитися з біографією і творчістю Дж. Родарі. Виразне читання вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст».
  3. Написати твір на одну із тем:

-  «Що є краса?»(зображення краси природи в поемі Мацуо Басьо);

-  «Маленька баладо про велику любов до батьківщини» (художні особливості поезії Р.Бернса «Моє серце в Верховині»);

-  Ідея національної єднання у поемі Г.Лонгфелло «Пісня про Гайавату»;

-  Про що розповідають ластівки з видами міст? (за віршем Дж. Родарі «Ластівки з видами міст»)

4.  Подивитись фільм за казковою повістю П.Л. Треверс «Мері Поппінс».

5.  За підручником ознайомитися з біографією і творчістю Рея Бредбері, прочитати оповідання «Усмішка». Визначити тему та ідею цього оповідання.

Дати відповідь на запитання : 1) Як змінювалась поведінка Тома  впродовж розвитку дії оповідання? 2) Як, на вашу думку, мистецтво може вплинути на людину?

  1. Познайомитись з картиною Леонардо да Вінчі «Мона Ліза».
  2. Ознайомитись з біографією  і творчістю Р.Шеклі. Прочитати оповідання «Запах думки». Визначити головну думку даного оповідання. Охарактеризувати образ головного героя твору «Запах думки» Р.Шеклі.

 

Французька мова 6-А,Б класи

завдання (посилання)   - від 22.05

 

Block title
Спілкування
Пошук
Музична скринька
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
© 2020 Конструктор сайтів - uCoz