Субота, 2017-12-16
Прилуцька загальноосвітня школа №14
Меню сайту
МОНмолодьспорту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Карта проїзду

За потреби на ці наради запрошувалися інші працівники, представники органів учнівського  самоврядування. Цілеспрямована багаторічна робота з питань вдосконалення планування роботи всіх ланок життєдіяльності закладу дає сво'і позитивні результати, плануємо лише те, що можемо якісно виконати; за потреби оперативно й колегіально вносимо необхідні зміни; таким підходам навчаємо і наших школярів. Спільно Із заступниками здійснювала системний контроль за виконанням планів роботи всіх працівників закладу.

Достатньо уваги приділяю питанням розробки плану роботи школи на наступний навчальний рік.

   З метою якісної розробки робочого навчального плану на наступний навчальний рік проведена організаційна робота з його підготовки.

   До відома учнів та їхніх батьків доведено можливості закладу щодо використання годин варіативної складової типових навчальних планів. Проведено анкетування учнів,  у всіх класах відбулися збори батьків, на яких розглянуто питання використання годин варіативної складової,  зібрано заяви батьків учнів 4-х класів (майбутніх 5-х) щодо  вивчення другої іноземної мови. Проведена робота сприяла якісній розробці робочого навчального плану, задоволенню освітніх потреб учнів та їхніх батьків. Але ж через відсутність належного фінансування, скоріше всього, що використання  варіативної складової  буде дуже обмеженим..

  Заклад укомплектовано педагогічними кадрами. Із метою вдосконалення умов для творчої  діяльності педагогів спільно із заступниками належну увагу приділяла питанням науково-методичної роботи, створила умови для дослідницької діяльності педагога.   З  метою______________________________ вивчення та впровадження в практику роботи педагогів  передового  педагогічного досвіду інноваційних технологій  та активних форм роботи  ініціювала участь вчителів у семінарах, конференціях, організація зустрічі з науковцями. Про ефективність цієї діяльності  теж ітиме мова на серпневій педраді. Керувала робочою групою  шкільної комісії з вивчення перспективного педагогічного досвіду вчителя з початкової освіти Івахненко Л.М., вчителя української мови та літератури Тарасенко Л.Г., вчителя англійської мови Яременко Л.І.

   У цьому навчальному році у нас працював  1  молодий спеціаліст. Призначений наставник Єрмак О.А. спільно з педагогом-початківцем справилися з основними поставленими  завданнями. Мені приємно сказати хороші слова про Савченка М.О., який свідомо заглиблюється у педагогічну діяльність, позитивно впливає на учнів, працює над виробленням навичок спілкування з ними як в урочний, так і позаурочний час.

   Методична робота в Прилуцькій  ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14 здійснювалася згідно із законодавством, нормативними документами про освіту, рекомендаціями МОН України, методичного кабінету управління освіти, нормативно-правовими документами про середню освіту, планувалася й проводилася  на діагностичній основі.

         Робота над І етапом загальношкільної  науково – методичної проблеми «Формування національно-свідомого громадянина, патріота на основі загальнолюдських цінностей в контексті діяльності школи сприяння здоров'ю» стала поштовхом для пошуку форм і функціональних структур із підготовки вчителя в загальнометодичному, психолого - педагогічному та науково-теоретичному аспектах.  Однією з пріоритетних була проблема підвищення професійного рівня вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення. Тому основним завданням організованих заходів було  включити вчителів у процес вдосконалення особистої кваліфікації, перетворити їх на об’єкт цього вдосконалення. Саме з цією метою в плані роботи з педагогічними кадрами та в плані роботи методичних підструктур були передбачені, крім колективних, індивідуальні форми роботи:  робота над науково – методичною проблемою, самостійна робота над методичною  темою, самоосвіта, докурсова та післякурсова підготовка, консультування, творчі звіти, опрацювання фахових журналів і методичної літератури та інше.

   На початку навчального року була створена методична рада на чолі з  директором школи Ященко Л.В. До її складу увійшли досвідчені педагоги: Макарійчук Н.М., Рудик Ж.М., Кривошей Л.Ф. Проведено 6 засідань методичної ради згідно плану.

   Протягом 2016-2017 н.р. було організовано роботу шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників та класних керівників, затверджено плани їхньої роботи, методичні проблеми, над якими працювали методичні об’єднання, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Робота об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Їх діяльність було сплановано на основі річного плану роботи школи. Кожне з методичних об’єднань провело по 4-5 засідань, робота яких будувалася за окремими планами.

   На запланованих засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (рекомендації Міністерства освіти і науки України, рекомендацій Чернігівського  обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, щодо викладання і вивчення навчальних предметів у 2016-2017н.р., зміни у навчальних програмах, підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів), так і науково-методичні питання щодо впровадження в освітній процес нових технологій, інтенсивних форм і методів навчання, застосування міжпредметних зв’язків у процесі формування комунікативних компетенцій учнів. Упродовж навчального року всіма методичними об’єднаннями   були проведені предметні тижні, під час яких організовуються конкурси, вікторини, виставки учнівських робіт, учні знайомилися з науково-популярною літературою, розширювали свої знання з даного предмета. Змістовними були тижні початкових класів, української мови та літератури, англійської мови, образотворчого та музичного мистецтва. Матеріали про проведену роботу висвітлені на шкільному сайті.

   Протягом року проводилися методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів тощо.

Кожен керівник, ретельно проаналізувавши діяльність об’єднання, перспективно визначив пріоритети в методичній роботі на наступний навчальний рік, зокрема посилена увага роботі з обдарованими учнями, поширення передового педагогічного досвіду через публікації в фаховій  виданнях, узагальнення досвіду в професійне   портфоліо.

   Оскільки перехід на нову якість освіти сьогодні тісно пов’язаний з новими способами зберігання інформації у школі використовується  комп’ютерна техніка, “Інтернет” під час проведення уроків з різних предметів. Ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих дітей. Задоволення їх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків, факультативів впливає на інтереси і здібності дитини, а також на формування творчої особистості.

   Основний критерій визначення ефективності методичної робо­ти — результативність навчально-виховного процесу.

   Результативною є методична робота в галузі роботи з обдарованими учнями й підготовка їх до міських турів, конкурсів, олімпіад. Переможцем обласного етапу ХУІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика стала Шамро Марія, учениця 10 класу (Диплом ІІ ступеня) вчитель Симиряко О.Ю., Шамро Марія також нагороджена дипломом ІІ ступеня за участь у ІІ (міському) етапі УІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

   Переможцями міського етапу обласного конкурсу презентацій англійською мовою “Україна — мій дім” серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів у віковій категорії 10-11 кл.; 8-9 кл. стали Степашко Вікторія, Череда Іван — дипломи ІІІ ступеня (вчителі Логінова а.Ю., Ворона С.П.). Команда учнів школи стала переможцем у змаганнях “Брейн-ринг” ХУ регіонального  математичного турніру. Дипломом  ІІ ступеня нагороджений Череда Іван, дипломами  ІІІ ступеня — Степашко Вікторія, Гузєв Андрій за участь  у  тестовій олімпіаді ХУ регіонального математичного турніру.

   Переможцем І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Чернігівського територіального відділення МАН України визнано Левченко Катерину, ученицю 10 класу (секція “Біологія людини), керівник Томилець Т.О., учитель біології, Череду Івана, учня 11 класу, (секція “Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми”), керівник Єрмак О.А., учитель інформатики, Гузєва Андрія, учня 9 класу (секція “Експериментальна фізика”), керівник Анікін Д.Г., учитель фізики. Усі учні стали учасниками ІІ етапу, але, нажаль, не отримали ні одного диплома.

   Велика кількість учнів була залучена до участі в інтерактивних конкурсах: Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», Всеукраїнській українознавчій  грі «Соняшник», Міжнародній  природознавчій  грі «Геліантус», Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч»,  Міжнародному фізичному конкурсі «Левеня»,  Всеукраїнському конкурсі «Об’єднаймося, ж брати мої ».

   

Постійно проводиться робота з підвищення фахової майстерності вчителів шляхом навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського. Минулого року підвищили таким чином кваліфікацію  6 педагогічних працівників школи.

            Плідна методична робота сприяла тому, що за результатами атестації педагогічних працівників у 2016-2017 навчальному році вчителям  Білоус Л.О., Леуті Я.С., Михулі А.М., Кожукало Ю.В., Яременко Л.І., Батіщевій Н.С.  підвищено кваліфікаційні категорії, троє вчителів Вертелецька В.В., Івахненко Л.М., Бондаренко Н.М. атестувалися на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії.

   Продуктивною була робота педагогів у напрямку участі у конкурсах, конференціях, семінарах.

    Єрмак О.А., учитель інформатики, став лауреатом обласного етапу Всеукраїнського конкурсу “Учитель року — 2017”. Хоружа Л.О., завідувач бібліотекою, стала переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу “Шкільна бібліотека-2017”.

Ященко Людмила Володимирівна, директор  школи взяла участь:

-  у (Не)  конференції міні-EdCamp Київ «Прогресивні зміни в початковій школі», 11 лютого 2017 року;

- у VІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогіка здоров'я», м.Чернігів, 7-8 квітня 2017 року;

  • у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Проблеми формування професійного іміджу педагогічних працівників і керівних кадрів освіти» (Впровадження проектних здоров'язбережувальних технологій в екологічний простір закладів освіти), м.Київ, 27-28 квітня 2017 року.

Макарійчук Ніла Миколаївна, заступник директора з НМР взяла участь у міському семінарі “Організація науково-дослідницької роботи в школі” який проводився на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 імені С.Г.Шовкуна.

Гуріненко Лариса Григорівна, педагог-організатор валеологічного напрямку взяла участь:

- у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Проблеми формування професійного іміджу педагогічних працівників і керівних кадрів освіти» (Впровадження проектних здоров'язбережувальних технологій в екологічний простір закладів освіти), м.Київ, 27-28 квітня 2017 року.

Логінова Антоніна Юріївна, вчитель англійської мови взяла участь у:

  • міжрегіональному семінарі-тренінгу «Регіональні ініціативи в освіті: проектування та реалізація», м.Ніжин, 28-31.03.2017 р.

Симиряко Ольга Юріївна, вчитель української мови та літератури, взяла участь у:

  • міжрегіональній науково-практичній конференції «Творчість Тараса Шевченка у вимірах сучасності»,  присвяченій Шевченківським дням, м.Чернігів, 16.03.2017 р.

   Другий рік поспіль здійснюється співпраця нашого навчального закладу з Корпусом Миру США в Україні. Мало того, у понеділок, 12 червня 2017 року адміністрацією Корпусу Миру прийняте рішення (на наше прохання) продовжити угоду про співпрацю з нами і діяльністю у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14 з грудня 2017 року протягом 13 місяців Кейли Когл. Налагодження цієї співпраці вважаю важливим досягненням у своїй діяльності.

  На базі  Прилуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14 був проведений:

  • - міський тренінг з профілактики ВІЛ/СНІДу  за участю тренера Корпусу Миру США в Україні — Віри Вариги;
  • - міжрегіональний семінар-тренінг «Методи управління знаннями та специфіка їх застосування у програмах професійного розвитку вчителів» для вчителів  іноземної мови  Чернігівської області.

   Була організована робота клубу «Діалог» у 9-10 класах.

   Брали участь у:

  • Всеукраїнському тижні англійської мови, присвяченому В.Шекспіру;
  • у програмі «Обмін листами»;
  • у Міжнародному конкурсі «Write on»;
  • у проекті «Децентралізація в освіті»:

           нові підходи до неперервного професійного  розвитку вчителів Чернігівщини.

   Постійною є співпраця  з ЦТДЮ  нашого міста та школою № 16 м.Ніжин.

   Вже 2-й рік у школі працює літня школа  з англійської мови у таборі з денним перебуванням. Досвідом організації роботи мовної школи наші колеги ділилися з вчителями англійської мови  м.Прилуки на семінарі, що проводився на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14   08 червня 2017 року.

   Продовжуючи вести мову про методичну роботу хочу сказати, що свій досвід роботи вчителі  популяризували на сторінках фахових видань: це і

Шевченко Н.М., вчитель зарубіжної літератури, стаття «Формування навичок здорового способу життя школярів через використання активних форм виховної роботи», науково-методичний збірник «Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІІ рівні акредитації», випуск 5, 2016 р.; стаття  “Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури” у збірнику «Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІІ рівні акредитації», випуск 6, 2017 рік.

Хоружа Л.О., завідувач бібліотеки, стаття «Як будемо у дружбі жити, нас нікому не здолати», (2 кл.). Сценарій свята. Методична збірка «Виховуємо патріотів «З досвіду роботи шкільних бібліотекарів. Рекомендовано до друку науково-методичною радою ЧОІППО ім.К.Д.Ушинського, протокол № 2 від 25.05.2016 року.

Єрмак О.А., учитель інформатики, отримав сертифікат на публікацію матеріалів на сайті  “Методичний портал”, назва матеріалів “Майстер-клас”, “Опис досвіду”.

   Отже, підсумовуючи все сказане, слід зазначити, що методична робота у 2016-2017 навчальному році проводилася на достатньому  рівні.

 На виконання Закону України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.10 року № 778, Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243, інші документи, чинні в галузі освіти в школі була організована та здійснювалась виховна робота.

   Виховний процес у  загальноосвітній школі полягав в єдності навчання та виховання, головною метою яких є виховання національно-свідомого громадянина, здатного реалізувати свої здібності, займати активну громадянську позицію, бути цілеспрямованою, принциповою, справедливою особистістю. Педагогічний колектив переконаний, що сучасні умови вимагають переосмислення особистості на основі життєтворчості учня, створення сприятливих умов для зростання його особистості, самореалізації у різних видах діяльності.

   Виховна діяльність здійснювалась через роботу класних керівників в класних колективах, на загальношкільному рівні під час проведення позакласних і позашкільних заходів, залучення учнів до участі у конкурсах, через роботу учнівського самоврядування, діяльності гуртків.

   Протягом  2016-2017 н.р. на нарадах при директорові слухалися питання:

  • відвідування учнями школи» (вересень 2016);
  • «Роль шкільної бібліотеки у патріотичному вихованні школярів та проведення класних годин у 1-11 класах» (грудень 2016);
  • стан профілактики шкідливих звичок і запобігання правопорушення»(січень 2017);
  • підсумки правової освіти школярів» (квітень 2017).

У грудні 2016 проведено педраду «Формування ціннісного ставлення до суспільства і держави».

   Протягом навчального року в школі працювало шкільне методичне об’єднання класних керівників, робота якого була спрямована на системний підхід до виховання учнів, підготовку їх до життя і праці, впровадження в практику школи національної системи виховання.

   Відповідно до плану роботи методичного обʼєднання класних керівників протягом навчального року було проведено 5 засіданнь, на яких розглядалися питання як теоретичного так і практичного характеру.

   Відповідно до теми працювали шкільні гуртки: “Джура”, “Нащадки козацької слави”, “Берегиня”, “Вчимося бути громадянами”, “Козацьке коло”.

    Були використані відповідні форми роботи з педагогічними кадрами:

нарада при директорові, науково-методичний семінар для класних керівників щодо організації виховної роботи з учнями за новою методичною темою, випуск методичного вісника «Цікавий досвід», організація роботи ШППД з проблеми національно-патріотичного виховання “Виховання національної свідомості та патріотизму засобами позаурочної діяльності”, робота по формуванню навчальної бази предмету “Захист Вітчизни” та фізичного виховання, педагогічна  рада, тиждень професійної майстерності, педагогічні читання, участь у конкурсі на кращий проект «Спадщина», робота шкільних методичних об'єднань.

    У 2016-2017 навчальному році  було проведено ряд акцій, виховних годин, свят виставок та інших форм роботи  в рамках реалізації науково-методичної теми.

   Реалізації даної теми сприяло проведення тижнів національно-патріотичного  спрямування.

   Як директор навчального закладу значну увагу приділяю правовиховній, правоосвітній та профілактичній роботі.

   З метою чіткої організації та підвищення ефективної діяльності педагогічних колективів з формування правової культури та попередження правопорушень, з початку 2016/2017 навчального року у річному плані роботи школи окремим розділом було сплановано заходи з профілактики правопорушень та правового виховання серед учнів.

Основна мета роботи школи в цьому напрямку - координація зусиль педагогічного колективу, запобігання правопорушень, надання допомоги вчителям, класним керівникам, батькам, що цього вимагали; охорона прав дитини.

   Індивідуальна робота з учнями та їхніми батьками проводиться систематично з метою профілактики правопорушень та виконання закону України «Про загальну середню освіту».

У школі ведеться робота з ранньої профілактики правопорушень серед учнів, робота в мікрорайоні школи (операція «Урок).

  • Кількість учнів, які перебувають на внутрішньокільному обліку:
  • на початку року – 3 (Гоголь А.11 кл; Кальян Р.9-А; Коваленко З. 9-Б),
  • на кінець року – 0
  •  Кількість учнів на обліку в СКМСД:
  • на початку року – 1 (Кальян Р.)
  • на кінець року-0
  • Кількість дітей групи ризику

на початок року – 10 (Горобець Я., Стригун К., Лакіза Р., Лакіза М.,2-А; Сукачов І., Харечко В., 4-А; Остах А. 4-Б; Оленченко Н., Сенчук В. 9-Б; Семішкур С. 9-А; Полковніченко Д. 7-А)

  • на кінець року – 7.

У планах виховної роботи класних керівників,та плані роботи  соціального педагога було заплановано бесіди з правового виховання, бесіди з профілактики правопорушень, тиждень правових знань, робота з батьками дітей, схильних до правопорушень, питання з профілактики правопорушень включені до порядку денного батьківських зборів.

Облік відвідування — теж одна із складових діяльності директора школи.

Відповідно до Закону України «Про освіту» та на виконання наказу МОН України від 04 вересня 2003 року № 595 «Про вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і виховання дітей» та з метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття повної загальної освіти та вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням й вихованням дітей шкільного віку, у школі здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи.

   Класні керівники шодня  вели облік відвідування учнями школи із відповідними записами в  журналі обліку відвідування. У класах ведуться щоденники контролю: кожного дня чергові відмічають відсутніх на уроках.  З такими дітьми та їхніми батьками проводяться роз’яснювальні бесіди про неприпустимість безпричинних пропусків уроків.

У бібліотеці зібрано  літературу   правової та правоосвітньої спрямованості.

Протягом року діти контрольованої групи залучалися до участі в роботі гуртків,  спортивних секціях, позакласній роботі.

   У порівнянні з минулим навчальним роком кількість пропусків без поважних причин учнями суттєво зменшилася. Це можна пояснити контактом класних керівників з батьками учнів, а також спільними зусиллями всього педагогічного колективу школи.

   Згідно із Концепцією про права людини, яка набула чинності в Україні, дитиною вважають кожну людську істоту до досягнення нею 18-річного віку (т.1). В усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питанням соціального забезпечення, судами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини, особливо дітей пільгових категорій.

Відповідно до соціального паспорту на кінець року в школі навчалися:

  • діти, позбавлені батьківського піклування –7
  • діти з багатодітних родин – 30
  • діти з малозабезпечених родин – 8
  • діти, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 4
  • діти батьків,  загиблих під час виконання службових обов’язків – 2
  • діти-інваліди – 5
  • діти –сироти – 4
  • дітит –напівсироти - 14
  • діти учасників АТО – 11
  • діти вимушені внутрішні переселенці - 6

У школі систематизована робота з соціального захисту неповнолітніх.  Протягом навчального року вчителями було проведено обстеження житлово–побутових та матеріальних умов життя дітей-сиріт і дітей, що залишилися без батьківського піклування; складено акти обстеження.

   Усі діти, позбавлені батьківського піклування, були забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням .

   Протягом навчального року постійно проводилися зустрічі класних керівників, соціального педагога з опікунами, їх відвідували  вдома з метою контролю виконання ними обов’язків, проводилися індивідуальні консультації. Усі опікуни були ознайомлені із своїми обов’язками згідно із «Правилами опіки і піклування», затверджених 26.05.1999р. №34/166/88, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 17.06.1999р.

   У грудні 2016 – січні 2017 року діти пільгових категорій відвідували різноманітні  концерти та отримали новорічні подарунки.  Акції (Смаль Богдан, Алексеєва А.)

   Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Саме за таким принципом працювало учнівське самоврядування Прилуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №14 у  2016-2017 н. р. Роль директора в організації роботи учнівського самоврядування є ключовою, націленою на співпрацю.

На початку навчального року було проведено вибори органів класного та шкільного учнівського самоврядування та сплановано його роботу.

  Протягом 2016-2017 н.р члени учнівського самоврядування та педагог-організатор контролювали чергування учнів по школі, проводили рейди-перевірки щоденників,  зовнішнього вигляду учнів, санітарного стану класів, відвідування школи, трудові десанти, приймали активн

Block title
Спілкування
Пошук
Музична скринька
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Педагогічна преса
© 2017 Конструктор сайтів - uCoz